مقالات سئو

ساخت وبلاگ

نمونه‌های گوناگونی برای  سئو در مشهد  سئوی کلاه خاکستری وجود دارا‌هستند که مشهور‌ترین آن ها با اسم طعمه کلیکی (Click Bait) شناخته میشوند. در‌این شیوه، شما تحت عنوان یک صاحب و مالک بیزنس مبادرت به توصیه تبلیغات دروغین و یا این که اغراق‌آمیز در منابع دیگر میکنید و یوزرها با مشاهده آن وسوسه میشوند تا روی آن تبلیغ کلیک نمایند. هر مخاطب اینترنتی یا این که موبایلی به طور روزمره با اینگونه نوع تبلیغاتی در اینترنت‌وب سایت‌ها یا این که نرم افزار‌های موبایلی روبه‌رو می شود. طی سال‌های اخیر تبلیغات متعددی با عناوینی مثل "شما پیروز خوش شانس ما می باشید. روی این بنر کلیک فرمایید تا پاداش خویش را اخذ فرمائید!" در سطح اینترنت منتشر شدند. یوزرها آماتور متعددی هم وجود دارا هستند که مدام گول این نوع تبلیغات را می خورند و روی آنان کلیک می‌نمایند. بعداز ورود به آن تارنما، این مخاطب تنها و صرفا منجر ارتقاء بازدید آن برگه گردیده‌است و هیچ چیز مرتبطی عاید وی نمی شود.

نوع دیگری از سئوی کلاه خاکستری نیز وجود دارااست که تنها کاربرانی که به شدت به چیزی خاص نیاز دارا هستند را گزینه غرض قرار می دهد. از جمله، ساخت صفحاتی با عنوان ها ترغیب‌کننده و در عین اکنون دروغین به عنوان مثال این مفاد می‌باشند. از جملهً شما به‌دنبال یک اپلیکیشن خاص می‌باشید که ورژن کرک گردیده و رایگانی از آن در سطح اینترنت نیست ولی در جستجوهای خویش به تارنما‌های متعددی برخواهید خورد که با ادعای اینکه این اپ را به طور بدون‌پول در چنگ شما قرار میدهند، مبادرت به ساخت و ساز صفحه ها و تکثیر آنان در موتورهای کاوش می‌نمایند. زمانی شما وارد این تارنما‌ها گردید، خواهید مشاهده کرد که لینک و پیوند دانلودی برای آن اپ نیست و یا این که در‌حالتی که لینکی وجود داشته باشد دروغین و تبلیغ میباشد.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت: 12:32

تعریف سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری و تفاوت آنها با یکدیگر


ما   سئو در مشهد  یک‌سری توشه در دیگر مقاله‌ها اینترنت‌وبسایت مدیروب به موضوع عدم وضوح دنیای seo اشاره کرده‌ایم. بهینه سازی دنیای کلان‌ای داراست و مباحث و مفاهیم زیادی در آن وجود دارا هستند. یکی‌از این مباحث، مفاهیم موسوم به سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری میباشد. ما درین نوشته‌ی‌علمی به تعریف این مورد ها پرداخته و خصوصیت هر یک را بیان می کنیم. همینطور در پی تفاوت اساسی این مورد‌ها و در غایت، روش‌هایی که بتوان به خیر و خوبی با این مورد ها هم‌گام شد را ذکر می کنیم.

 

سئوی کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری چه مفهومی دارا هستند؟
تحت عنوان تعریف‌و‌تمجید نخستین و بنیادی این مبحث، می بایست بیان کرد که seo دارنده تکنیک‌ها و طریق‌های پیاده‌سازی متفاوتی میباشد. مبرهن‌ست که بعضی از این تکنیک‌ها استاندارد و پیشنهادی بوده و بعضی دیگر که منحصراً بوسیله اشخاص رشته‌ای به فعالیت گرفته می گردند، ریسکی و خطرناک میباشند. نوع و مجموعه‌بندی این تکنیک‌ها با عنوان ها سئوی کلاه سپید ، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری شناخته میشوند.

این مسائل به طور تخصصی و انحصاری به طریق‌های متفاوت برای کسب جايگاه در موتورهای کاوش میپردازند که برخی از آن ها رسمی و بعضی دیگر غیر رسمی و مشتمل بر جریمه‌های گوگل می‌باشند. همینطور این تکنیک‌ها در بازخوردهای یوزرها نیز تأثیر بدون واسطه میگذارند. با ما هم پا باشید تا در‌پی بتوانید با توضیحات جامع و منقطع برای هرمورد از این موردها، فهم و شعور قابل قبولی از این مبحث بهینه سازی پیدا فرمایید.

 

.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 149 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1400 ساعت: 15:23